מקורות יודעי דבר מסרו היום (חמישי) לערוץ החדשות הסעודי אל-ערביה כי סוריה וישראל הגיעו להבנות על כ-80% מהנושאים, ושהוסכם בין הצדדים להמשיך את המגעים בבאקו ובפריז.
בפגישה בין הצדדים סוכם על חיזוק המאמצים לצמצום ההסלמה, הימנעות מהתערבות בענייניה הפנימיים של סוריה, ותמיכה בהבנות שנועדו לקדם יציבות ולפקח על הפסקת האש במחוז א-סווידא.

לפי הדיווח, השליח האמריקני טום בראק ביקש משר החוץ הסורי, אסעד השיבאני, הבהרות לגבי תיעודים שחשפו הפרות נגד העדה הדרוזית במחוז א-סווידא.
במקביל, קרא המנהיג הרוחני של הדרוזים בישראל, השייח' מוופק טריף, למנהיג הדרוזי הבכיר בסוריה, השייח' חִכְמַת אל־הִג'רִי, לפעול לקידום פתרון מול דמשק.
