נמנע אסון. שריפה פרצה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) במגרש רכבים בעראבה שבגליל התחתון. מספר רכבים עלו באש, כאשר השריפה איימה על תחנת דלק סמוכה.
5 צוותי כיבוי מתחנת גליל מרכז הוזעקו לזירה והחלו בפעולות והחלו בפעולות כיבוי למספר רב של רכבים שעלו באש. במקביל, נשרפו מבנה עץ וקראוון ששימשו כמשרדי המגרש.



"הגענו לאירוע מורכב עם ריבוי כלי רכב בוערים בסמוך מאוד לתחנת דלק. לוחמי האש פעלו בנחישות כדי לבלום את האש, למנוע התפשטות נוספת ולבודד את מוקדי הבעירה", סיפר רשף דודו מזרחי, מפקד האירוע, "בזכות פעולה מהירה הצלחנו לייצב את המצב ולמנוע נזק גדול יותר". חוקר דליקות יבחן את נסיבות פרוץ השריפה
