במהלך ניסיון חדירת מחבלים למגנן של צה"ל בדרום רצועת עזה הבוקר (רביעי), תועד טנק צה"לי כשהוא דורס מחבל חמוש במטול RPG, שניות לפני שירה לעבר הלוחמים. הדריסה מנעה פגיעה ישירה בכוח שפעל במקום והתרחשה כחלק מקרב עז שנמשך פחות משעה.

באור יום: סוכלה חדירת מחבלים למוצב של צה"ל, 3 לוחמים נפצעו
לפי דובר צה"ל, כ-15 מחבלים חמושים יצאו מפיר מנהרה סמוך למגנן של סיירת חרוב בחאן יונס ופתחו באש מקלעים ונ"ט לעבר הלוחמים. הכוח הגיב במהירות ופתח בירי לעברם. במהלך חילופי האש חוסלו תשעה מחבלים, בעוד השאר נמלטו לאחור – ומרדף אווירי מתנהל אחריהם בסיוע מטוסי קרב וכטמ"ם מסוג "זיק" שתקף מטרות נוספות במרחב.
באירוע נפצעו שלושה לוחמים – אחד באורח בינוני ושניים נוספים באורח קל. בצה"ל מעריכים כי מטרת המחבלים הייתה לחדור למוצב ולחטוף חלק מהכוח. גורם צבאי בכיר אמר לחדשות 14 כי "תרחיש של חדירה למוצב הוא מהחמורים ביותר – הלוחמים מנעו אירוע שעלול היה להסתיים בחללים וחטופים".
