לוחמי יחידת להבה, היחידה הארצית לחילוצים של כבאות והצלה, הצליחו לחלץ היום (רביעי) פועל ראשון מתוך שניים שנתקעו במהלך עבודות ניקוי חלונות במגדל משרדים במתחם ביג פאשן בגלילות. כעת נמשכים המאמצים לחילוץ הפועל השני.
צילום: קובי ריכטר, כבאות והצלה לישראל
לוחמי יחידת להבה, היחידה הארצית לחילוצים של כבאות והצלה, הצליחו לחלץ היום (רביעי) פועל ראשון מתוך שניים שנתקעו במהלך עבודות ניקוי חלונות במגדל משרדים במתחם ביג פאשן בגלילות. כעת נמשכים המאמצים לחילוץ הפועל השני.
צילום: קובי ריכטר, כבאות והצלה לישראל