גבר כבן 50 התמוטט היום (רביעי) במהלך נהיגה ברמת השרון, איבד את הכרתו והתנגש בעמוד. האירוע, שנגרם על רקע לבבי, הסתיים בהחייאה מוצלחת בזכות תושייתו של חובש רפואת חירום במד"א שנקלע למקום במקרה.
החובש שלא היה במשמרת – והציל חיים
חובש רפואת חירום במד"א, יניר אטיאס, שגר סמוך לזירה ונקלע אליה במקרה, הבחין במהירות כי מדובר באירוע לבבי. הוא החל בעיסויי החייאה והורה לעובר אורח לרוץ לבית ספר סמוך ולהביא דפיברילטור.


החל מ-2026: המדינה שתכלול מבחני החייאה כחלק מהתאוריה לנהיגה
כשהמכשיר הגיע, חיבר אותו וביצע שלושה שוקים חשמליים שבסופם חזר ליבו של הגבר לפעום. זמן קצר לאחר מכן הגיע למקום צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א, הפראמדיק תומר כהן וחובש רפואת חירום עדי פיומי סיפרו: "כשהגענו ראינו את יניר מבצע פעולות החייאה. משכנו יחד את הטיפול שכלל מתן תרופות והנשמה, ולאחר דקות ארוכות ליבו שב לפעום".
הגבר פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון, שם הוא מאושפז כעת להמשך טיפול והשגחה.
