accessibility-icon
share-icon
מתוך "לפני הכותרות

דרמה בשידור חי: אזרח זועם התפרץ - "מירי רגב בושה" | צפו

רבקה שורק

רבקה שורק

כה אב ה'תשפה (19.08.25)

36

5

like

2

dislike

מנהל אגף התשתיות ברכבת ישראל התראיין לליטל שמש - ואזרח מתוסכל שהתפרץ לשידור החי לא חסך ביקורת על התקלה הממושכת: "מירי רגב בושה. היא אומרת שאין כאוס, אבל הרכבת לא עובדת" • צפו


במהלך ריאיון שקיימה ליטל שמש עם יניב כהן, מנהל אגף התשתיות ברכבת ישראל, התפרץ עובר אורח מתוסכל לשידור, ותקף: "מירי רגב היא פשוט בושה. היא אומרת שאין כאוס, הרכבת לא עובדת. אין תחנות".

לאחר מכן, מנהל אגף התשתיות תיאר: "תכננו בתחילת חודש ספטמבר עבודות בטיחות מצילות חיים במקטע, ותכננו לסגור אותן לכמה ימים. בעקבות אירוע התקלה שאנחנו נמצאים בה אנחנו נערכים לבצע את העבודות במקביל, ובכך בעצם לסגור פעם אחת ולפגוע בציבור בעצם בפעם אחת, במקום שצריך לסגור פעמיים".

maximize-image
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב | קרדיט: דוד כהן, פלאש 90

כהן הסביר מדוע התקלה נמשכת זמן רב כל כך: "אנחנו מדברים על אזור שהוא הציר המרכזי של הרכבת. אנחנו מחליפים מערך מורכב מאוד של מסילות דרומית לתחנת תל אביב מרכז. אנחנו מפרקים את המסילות בעבודה סביב השעון עם הרבה מאוד צוותים, ועד שאנחנו לא נרכיב אותן בחזרה אנחנו לא נוכל לפתוח את התנועה".

כאשר נשאל כמה העובדה ששרת התחבורה נמצאת כרגע בחו"ל מערכת את העבודה, השיב: "אנחנו עובדים עם הרבה מאוד צוותים, 24 שעות, בקצב מאוד גבוה, במטרה לסיים את העבודות כמה שיותר מהר ולהחזיר את השירות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News