פרסום בחדשות 14: מגישת חדשות 14 ליטל שמש הגיעה לסקר את "יום השיבושים" והותקפה מילולית על ידי המפגינים במקום. בין היתר, נשמעו בכיכר טענות קשות כלפי ערוץ 14, נוער הגבעות, ממשלת הימין וקריאות להוצאת צה"ל מעזה כתנאי לשחרור החטופים. במהלך צילום הכתבה, הופנו כלפי שמש קריאות עוינות, בהן: "תעופי מפה, את לא רצויה פה" וכן האשמה חמורה: "על הסתה ורעל – את צריכה להיות בכלא".
במהלך השיחות שניהלה עם המפגינים, נשמעו אמירות חריפות המשקפות את עמדותיהם. אחת המשתתפות טענה כי הפתרון היחיד לשחרור החטופים הוא נסיגה מלאה: "רק שצה"ל יצא מהרצועה ונפסיק לטבוח בכל מה שיש שם, רק אז יצאו החטופים". אחרים הפנו את עיקר האחריות למצב כלפי הממשלה: "מי שאשם זה הממשלה וזה ביבי", אמר אחד מהם, בעוד אחרת טענה: "מי ששולט בנו היום זה המשיחיים".

העימות הגיע לשיא בשיחה עם אישה שהאשימה כי "פלשתינאים נטבחים ע"י נוער הגבעות המטורפים האלו". כאשר נשאלה האם משמעות הדבר היא שישראל היא הטרוריסטית, השיבה המפגינה בנחרצות: "לגמרי".
הקשר למחאות נגד הרפורמה המשפטית עלה גם הוא בשיחות. מפגינה שנשאלה אם השתתפה גם בהפגנות אלו השיבה: "כן, וקוראים לזה הפיכה משטרית". "כל יום של שיבוש כזה, מחזיר אותנו בצעדי ענק אל הקרע שהיינו בו בשישה באוקטובר. ובינתיים – שם, הרחק מעינינו – הם סופרים כל דקה, כל שניה. וחמאס, שנמצא איתם במנהרות, רווה נחת מהוויכוחים הצורמים והבערות הכבישים. המסרים לסיום המלחמה הם אותם מסרים", סיכמה שמש את הכתבה".
