שר המשפטים יריב לוין תקף היום (שלישי) בחריפה את חברת הכנסת טלי גוטליב, חברת סיעתו, וזאת בשל סדרת האירועים שהתרחשו הבוקר בדיון בפרשת קטאר כמו גם התייחסותה של גוטליב ללוין בעקבות כך.
"זו לא דרכנו!", פתח לוין את דבריו, "הזדעזעתי מההתנהלות המבישה של ח"כ טלי גוטליב כלפי המאבטחים בבית המשפט, ואני מגנה אותה בכל תוקף. השוואת המאבטחים, שרובם המוחלט יוצאי יחידות קרביות, ל'יודנראט' וכינוי שלהם כ'בהמה', לא רק שלא תורם למאבק, אלא שהוא חרפה גדולה, זילות השואה וההפך הגמור מהמסר שחבר כנסת צריך להעביר לציבור ולדור הצעיר".

לאחר מכן, המשיך שר המשפטים: "ההתנהגות של ח"כ גוטליב, חוסר הכבוד שלה וחוסר הקוליגיאליות כלפי ראש הממשלה, שרים וחבריה לסיעה, ההשתלחויות שלה בחברי ליכוד נאמנים שנשאו על גבם את התנועה בימיה הקשים, והפרובוקציות שנעשות על ידה כשיטת עבודה, כל אלה עושים נזק אדיר לליכוד כשאנו בפתחה של שנת בחירות".
"במו ידיה היא מרחיקה מאיתנו ציבורים רבים. כל זה קורה דווקא כאשר מדי יום שוקלים להצטרף אלינו עוד רבים, שהמאבק הממושך שאני מנהל, לרבות בעניין מינוי נשיא בית המשפט העליון, חשף בפניהם את האמת על מערכת המשפט", וחתם את דבריו: "ח"כ גוטליב – תפסיקי לבייש אותנו! תתנצלי!"
כאמור, המסכת החלה במהלך הדיון בערר המשטרה בפרשת קטאר: שופט בית המשפט המחוזי עמית מיכליס הורה להוציא את ח"כ טלי גוטליב מהדיון על ידי משמר בתי המשפט, לאחר שהפריעה לטענתו מספר פעמים.

לאחר האירוע המתוקשר, הוסיפה גוטליב תגובה ברשת החברתית X בה תקפה את לוין: "שר המשפטים לוין אני מאשימה אותך! אותך! כשברגע זה ממש הורה השופט מיכליס במחוזי בלוד להוציא אותי באלימות מהדיון ההזוי בערר המשטרה בעניין אוריך, בהתעלמות מחוק החסינות זה רק בגלל שאתה לא הגשת קובלנה משמעתית נגד יצחק עמית למרות שהפצרתי בך!"

גוטליב הוצאה בכוח מהדיון של יונתן אוריך וקראה למאבטח 'בהמה'
"הביזוי לי כחברת כנסת הוא ביזוי של אנשי הימין", הוסיפה גוטליב, "וכל זה חוזר על עצמו כי אתה, למרות סמכותך הבלעדית לא הגשת קובלנה נגד שופט שפשע בחסינות המהותית שלנו הקובעת ברורות כי לא ניתן להרחיק ח״כ מכל מקום שאינו רשות יחיד. כשיש לך סמכות ואתה לא מפעיל אותה כנגד שופטים אתה מחזק את הכח הבלתי מרוסן של מערכת המשפט. אתה שר המשפטים והפעם אתה אשם".
