accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

חברת קבינט תקפה את הביקורת לעסקה: "נמאס מבן גביר וסמוטריץ'"

דביר כהן

דביר כהן

כה אב ה'תשפה (19.08.25)

76

8

like

20

dislike

לאחר תשובת חמאס לעסקת החטופים, שרת המדע וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני, גילה גמליאל, הצהירה בריאיון לעודד מנשה כי "לא יהיה חמאס ברצועה - לא שלטונית ולא צבאית, בשום תרחיש ביום שאחרי" • עם זאת, הודיעה כי תתמוך בעסקה חלקית ותקפה: "נמאס לי כבר מבן גביר וסמוטריץ'"


לאחר תשובת חמאס לעסקת החטופים, שרת המדע וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני, גילה גמליאל, הצהירה היום (שלישי) בריאיון לעודד מנשה כי "לא יהיה חמאס ברצועה – לא שלטונית ולא צבאית, בשום תרחיש ביום שאחרי, וכמובן שהרצועה לא תהווה איום על אזרחי מדינת ישראל".

עם זאת, השרה גמליאל הודיעה כי תתמוך גם בעסקת חטופים חלקית ותקפה: "נמאס לי כבר מבן גביר וסמוטריץ' שכל היום מנהלים שיח בתקשורת ומנסים לאיים על ראש הממשלה חדשות לבקרים על הפלת השלטון הימין, כאילו יש להם איזושהי אלטרנטיבה יותר טובה – שינהלו את הדיונים בתוך הקבינט, כפי שזה אמור להתבצע, בצורה מקצועית".

maximize-image
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

"אני ממש לא מתעניינת אפילו בטענות שלהם ובשיקולים שהם מציבים", הוסיפה גמליאל, "מה שאותי מעניין כרגע זה איך אנחנו מסיימים את המלחמה על בסיס התנאים שאותם אנחנו הצבנו – זה מה שאנחנו צריכים לראות מול העיניים, ולהפסיק את כל הקשקשת הזאת כל היום בדיבורי סרק בתקשורת, לבייס, ולא להסתכל על הדברים הלאומיים שאנחנו צריכים כרגע לקדם על מנת לסיים את המערכה הזאת, וכמה שיותר מהר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News