לאחר כשעתיים של מאבק בלהבות, הושגה שליטה על השריפה באזור התעשייה בעפולה. הדיווח על שריפה נרחבת שמשתוללת בחצר מפעל תדיראן באזור התעשייה ב׳ בעפולה התקבל היום (שני) סמוך לשעה 17:00. השריפה, שהתפשטה במהירות וגרמה לענן עשן כבד שכיסה את האזור, אף איימה לפגוע במבנים סמוכים אך כאמור לוחמי האש השתלטו על השריפה.

מפקד תחנת עפולה, סגן טפסר אשר ביטון, מסר כי מדובר היה בשריפה בעלת "מטען אש כבד" שכלל משטחי עץ וקרטונים רבים, שהגבירו את עוצמת הלהבות. לדבריו, הודות לפעולות מהירות ומקצועיות של לוחמי האש, נמנע נזק חמור למפעל, שנפגע קלות בלבד מעוצמת החום ומהעשן שחדר אליו. תשעה צוותי כיבוי פעלו על מנת להשתלט על השריפה.
במקביל לאירוע בעפולה, פרצה שריפה נוספת ביקנעם – בארובה של אחת המסעדות במתחם קניון G בעיר. שבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, השתלטו על מוקד הבעירה, וביצעו סריקות במתחם. גם באירוע זה לא היו נפגעים.
