פרסום ראשון: שלושה עבריינים רעולי פנים פרצו לתחנת דלק סונול בדימונה, סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר (בין ראשון לשני) ושדדו מהמקום סיגריות וגרמו לנזק של למעלה ממאה אלף שקלים.
הערב אנו חושפים בפרסום ראשון אירוע שאמור להטריד את כולנו. מכשיר הפריצה הייחודי שמשמש כאן את השודדים – שייך ליחידות מובחרות בצה״ל ונגנב לאחרונה על ידי העבריינים שפורצים בעזרתו כל עסק וכל כספת.

לא מדובר בשוד הראשון בחנויות של איש העסקים שמעון שטרית. בשמונה השנים האחרונות נשדדו תחנות הדלק שלו בדרום חמש פעמים, בחלק מהאירועים המשטרה סגרה מעגל עם הפושעים.
מדובר בהמשך הפקרות הבסיסים בצה״ל, הפקרות שנמשכת כבר שנים ארוכות ומציפה את עולם הפשע באמל״ח רב. בערב הזה אנו חושפים גם את הציוד המיוחד שמגיע לידי העבריינים ומסכן את שלום הציבור כולו.
המשטרה אמנם מנסה לשים את היד על השודדים החמושים, ויש לה לא מעט הצלחות, אך כששערי צה״ל פתוחים לכל דורש – נדרשת התערבות מהירה של מערכת הביטחון, ויפה שעה אחת קודם.
