במהלך פעילות סמויה שנערכה בחודש יולי, נחשפה רשת להברחת סמים לתוך בתי סוהר בדרום הארץ וזאת באמצעות סוכן סמוי. עם סיום החקירה, נעצר הסוחר המרכזי באשקלון ועשרה אסירים נוספים, שנחקרים כעת בתחנת משטרת אשקלון.
לוחם הכליאה שהופעל כסוכן סמוי הוביל למעצר של אסירים פליליים שבחלקם משתייכים לארגוני פשיעה אחרי שאלו דרשו ממנו להחדיר סמים לכלא בתמורה לשוחד. במהלך הפעילות, נפגש הסוכן עם סוחר סמים במספר מוקדים בדרום, שם קיבל ממנו סמים מסוגים שונים ובהם חשיש, כדורי סבוטקס וחומרים נוספים, לצד סכומי כסף גדולים. כל המפגשים תועדו כחלק מהתשתית הראייתית.

משירות בתי הסוהר נמסר כי "נמשיך להפעיל סוכנים ולבצע פעולות מודיעיניות למניעת הברחות, מתוך מטרה לחזק את המשילות ולשמור על ביטחון האסירים, הסגל והציבור". ממשטרת ישראל נמסר: "לא נרפה את ידינו ונמשיך לפעול בנחישות נגד מי שבחרו להקדיש את חייהם לפעילות עבריינית".
