מנכ״ל מועצת יש"ע, עומר רחמים, פנה היום (שני) בתוכנית "על הבוקר" במסר ישיר לראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו להחיל את הריבונות ביהודה ושומרון: "אדוני ראש הממשלה, אנחנו מחזקים אותך, אתה עושה מאמצים גדולים וחשובים למען עם ישראל, אבל עכשיו הכדור בידיים שלך ובידיים שלך בלבד".
"העולם שלנו התהפך", הסביר מנכ״ל מועצת יש"ע בריאיון לעודד מנשה, "המיעוט מתנהג כרוב, והרוב לצערי מתנהג כמו מיעוט. אנחנו לא מיואשים, אנחנו נמשיך לדחוף וללחוץ את הממשלה – זה יקרה, וזו האחריות שלכם, ואנחנו דורשים את זה מכם ומצפים את זה מכם".

רחמים המשיך: "כולנו יודעים ששינינו את המציאות בכל הזירות שבהן אנחנו נלחמים, גם בלבנון – מבצע הביפרים ייכנס לספר דברי ימי היסטוריה, חיסלנו את נסראללה, חיסלנו את סינוואר. עזה נראית אחרת לגמרי, אף על פי שעוד לא חיסלנו את חמאס לחלוטין. הגענו לכתר החרמון, תקפנו את הגרעין האיראני, ורק ביהודה ושומרון אנחנו עדיין הרחק מאחור".
"חיים פה למעלה מחצי מיליון אזרחים ישראלים שנושאים בעול, שותפים בכל הזירות של העשייה הציבורית", הוסיף רחמים, "לצערי במלחמה האחרונה משלמים מחיר נורא, הרבה יותר מהחלק היחסי באוכלוסייה, חלוצים, גיבורים, מתמודדים הרבה זמן עם אתגרים ביטחוניים גדולים – ומשום מה עדיין מדינת ישראל לא נמצאת כאן ביהודה ושומרון".

עוד אמר מנכ"ל מועצת יש"ע: "במהלך חודש ספטמבר למניינם הצרפתים יחד עם הערבים מתכננים להוביל באו״ם החלטה שמטרתה הכרה במדינה שיש המכנים אותה בטעות פלשתינית, אבל הכוונה להקמת מדינת טרור בלב הארץ, והדבר הזה מוכרח לרדת מהשולחן – הדבר הזה הוא מסוכן מאוד. ומכיוון שאנחנו עומדים ערב ההחלטה הזאת באו״ם, אין זמן נכון מזה כדי לסיים עם השתיקה הישראלית".
