שרת התחבורה מירי רגב התייחסה היום (שני) במסיבת עיתונאים לתקלה ברכבת ישראל, וטענה כי ״אין כאוס תחבורתי, הרכבת ממשיכה לעבוד, הייתה תקלה חמורה שבהחלט צריך לבדוק אותה ולכן מיניתי צוות בדיקה ברכבת״.
מוקדם יותר היום רכבת ישראל הודיעה כי על אף התקלה שנמשכת כבר מספר ימים, חלק מהקווים יפעלו כסדרם, בהם באר שבע-נתניה, באר שבע-נהריה, מודיעין-נהריה וראשונים-לוד.

נוסף על כך, במהלך מסיבת העיתונאים נשאלה רגב גם לגבי התוכנית להקמת רכבת ישירה בין תל אביב לקריית שמונה, והכריזה כי "בין 6-8 שנים הרכבת לקריית שמונה תיסע".
במענה לשאלתנו לגבי הביקושים והביקורת שהקו לא כלכלי, השיבה השרה רגב: "גם על רכבת בית שאן אמרו שאין ביקושים. הרכבת מבית שאן תגיע לאמירויות ומשם להודו – להעביר סחורות".
