accessibility-icon
share-icon
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מירי רגב על התקלה ברכבת: ״אין כאוס תחבורתי"

רבקה שורק

רבקה שורק

כד אב ה'תשפה (18.08.25)

33

13

like

1

dislike

שרת התחבורה מירי רגב התייחסה לתקלה שנמשכת מזה מספר ימים ברכבת ישראל, וטענה כי "הרכבת ממשיכה לעבוד, הייתה תקלה חמורה שבהחלט צריך לבדוק אותה ולכן מיניתי צוות בדיקה ברכבת״


שרת התחבורה מירי רגב התייחסה היום (שני) במסיבת עיתונאים לתקלה ברכבת ישראל, וטענה כי ״אין כאוס תחבורתי, הרכבת ממשיכה לעבוד, הייתה תקלה חמורה שבהחלט צריך לבדוק אותה ולכן מיניתי צוות בדיקה ברכבת״.

מוקדם יותר היום רכבת ישראל הודיעה כי על אף התקלה שנמשכת כבר מספר ימים, חלק מהקווים יפעלו כסדרם, בהם באר שבע-נתניה, באר שבע-נהריה, מודיעין-נהריה וראשונים-לוד.

קורונה
maximize-image
רכבת ישראל | צילום: פלאש 90

נוסף על כך, במהלך מסיבת העיתונאים נשאלה רגב גם לגבי התוכנית להקמת רכבת ישירה בין תל אביב לקריית שמונה, והכריזה כי "בין 6-8 שנים הרכבת לקריית שמונה תיסע".

במענה לשאלתנו לגבי הביקושים והביקורת שהקו לא כלכלי, השיבה השרה רגב: "גם על רכבת בית שאן אמרו שאין ביקושים. הרכבת מבית שאן תגיע לאמירויות ומשם להודו – להעביר סחורות".

עקבו אחרינו גם ב-Google News