accessibility-icon
share-icon
מתוך "המהדורה המרכזית"

אם החטוף: "חמאס לא מחפש הסכמים, המטרה שלו היא להשמיד אותנו"

רבקה שורק

רבקה שורק

כד אב ה'תשפה (18.08.25)

33

25

like

0

dislike

אמו של החטוף אבינתן אור מתחה ביקורת חריפה על מארגני המחאה, שלטענתה "מנצלים את הכאב כדי להחליש את הממשלה", והבהירה כי חמאס הוא "כנופיית רצח" שלא יגיע להסכם - ולכן הדרך היחידה לשחרור החטופים היא הכרעה צבאית


דיצה אור, אמו של אבינתן אור החטוף בעזה, טענה אמש (ראשון) בריאיון למגי טביבי כי בעוד הציבור הרחב מביע הזדהות וכאב אמיתי, מובילי ההפגנות פועלים ממניעים פוליטיים וכלל אינם מתעניינים בגורל החטופים.

אם החטוף הבהירה כי לדעתה הדרך היחידה לשחרור החטופים היא חיסול צבאי של ארגון הטרור הרצחני חמאס, אותו כינתה "כנופיית רצח" שאינה פרטנר לשום הסכם.

מחבלי חמאס, על רקע ההרס ברצועה |
maximize-image
images-count1+
מחבלי חמאס | צילום: רויטרס

כאשר נשאלה מה היא מבינה שמשפחות אחרות אולי עדיין לא, הסבירה אור את הדואליות שהיא רואה בתמונות מההפגנות: "תראי, אני רואה את התמונות ואני רואה בהן שני דברים. אני רואה בהן ציבור מאוד אוהב, מאוד מזדהה, מאוד כואב".

מנגד, הפנתה אור אצבע מאשימה כלפי מארגני המחאה: "הכאב הזה לא מעניין אותם. להם יש מטרה אחת, להחליש את הממשלה, להחליש את הנבחרים של העם. והם מנצלים את האהבה והאהדה באפיקים שהם רק מחלישים את כולנו".

maximize-image
images-count1+
ארגון הטרור חמאס | צילום: שאטרסטוק

לדבריה, המאבק אינו על עסקה, אלא על עצם הקיום של המדינה: "המטרה שלהם זה להכחיד אותנו, והמטרה שלנו זה להמשיך לחיות, אבל לא רק לחיות אלא לשגשג ולהאיר את כל העולם לקראת הטוב שלו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News