accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק, ארכיון
צילום: שאטרסטוק, ארכיון

דרמה בכפר הספרדי: התושבים יצאו להילחם באש המשתוללת ללא סיוע

דסק C14

דסק C14

כד אב ה'תשפה (18.08.25)

12

3

like

0

dislike

בעקבות גל השריפות בספרד ניסו תושבי כפר במחוז גליסיה לכבות את הלהבות בעצמם, לאחר שהפסקת חשמל שיתקה את משאבות המים • הממשלה שלחה כ-500 חיילים כדי לסייע בכיבוי, בעוד שריפות יער גדולות גרמו לסגירת כבישים ולשיבושי רכבות


בעקבות גל השריפות שפוקד את ספרד בשבועות האחרונים, ניסו תושבים בכפר וילארדבוס להתמודד בעצמם עם האש – באמצעות דליי מים. כך דווח אתמול (ראשון) בסוכנות הידיעות רויטרס. הסיבה למהלך החריג: הפסקת חשמל שהובילה להשבתת משאבות המים. אחד התושבים סיפר: "מטוסי הכיבוי מגיעים מכל עבר, אבל לא לכאן".

לפי הדיווח, גל חום כבד שהיכה את המדינה אתמול הקשה עוד יותר על כיבוי האש, וגרם לקושי רב בהתמודדות עם כ-20 שריפות יער גדולות. בשל המצב, שלחה הממשלה כ-500 חיילים מיחידת החירום הצבאית כדי לסייע לכוחות הכיבוי.


במחוז גליסיה שבצפון-מערב ספרד, כמה מוקדי שריפה התמזגו לכדי שריפה אחת גדולה. כתוצאה מכך נסגרו כבישים מהירים המובילים לאזור והושבתה תנועת הרכבות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News