המשטרה פתחה הערב (ראשון) בחקירה לאחר קבלת דיווח אודות כלב וגבר שאותרו בדירה ללא רוח חיים בעיר נשר.

בהודעה המלאה של דוברות המשטרה נכתב: "שוטרי משטרת נשר פתחו בחקירה לפני זמן קצר לאחר קבלת דיווח אודות גבר בשנות ה-40 לחייו, שאותר בדירתו יחד עם כלבו בעיר נשר כששניהם ללא רוח חיים.
מייד עם קבלת הדיווח , שוטרים הגיעו למקום יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז חוף והחלו באיסוף ממצאים וראיות. במסגרת החקירה שנפתחה, תועבר גופת המנוח לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. נסיבות האירוע נבדקות".
