accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

"נתן את הלב שלו לכולם": מגדל העמק נפרדת מתומר קליפי ז"ל

דביר כהן

דביר כהן

כג אב ה'תשפה (17.08.25)

4

0

like

0

dislike

מגדל העמק מתאבלת על רס"ל תומר קליפי ז"ל, לוחם מג"ב שנהרג בתאונת דרכים קשה בכביש 90 • חבריו סיפרו עליו שהיה איש שיחה אמיתי וחבר אמת: "כל אירוע חברתי הוא היה דואג לתכנן עד הפרט הכי קטן, תמיד דואג שכולם יהיו ביחד"


מגדל העמק נפרדה היום (ראשון) בכאב מרב סמל תומר אליהו קליפי ז"ל, לוחם מג"ב בן 24, שנהרג אתמול בתאונת דרכים קשה בכביש 90. הלווייתו התקיימה היום בנוכחות בני משפחה, חברים ורבים מתושבי העיר.

קליפי הותיר אחריו הורים, שלוש אחיות ובת זוג. הוא התגייס למשמר הגבול ושירת תחילה במג"ב איו"ש, ובהמשך עבר עם חבריו ליחידה בצפון, שם שירתו יחד באותו צוות במשך שבע שנים.

maximize-image
images-count1+
צילום: ללא

חברו הקרוב ספד לו: "המילה עליו גבר. הוא נתן את הלב שלו לכולם. הוא היה העוגן של היחידה, בכל פעולה ידענו שתומר יוביל את הכוח ויגרום לה להצליח". מעבר להיותו לוחם מצטיין, תואר קליפי כבלש מקצועי ש"הצטיין בכל משימה". לאחרונה, בחודש האחרון, הוא אף קיבל פיקוד על צוות.

חבריו סיפרו עליו שהיה איש שיחה אמיתי וחבר אמת: "כל אירוע חברתי הוא היה דואג לתכנן עד הפרט הכי קטן, תמיד דואג שכולם יהיו ביחד. אם מישהו רצה להתייעץ על משהו אישי או מקצועי, תומר היה הכתובת. תמיד ידע להקשיב ולתת עצה נכונה".

maximize-image
images-count1+
צילום: ללא

ראש עיריית מגדל העמק, יקי בן חיים, ספד לתומר בכאב: "הלב נשבר. תומר היה יותר מלוחם, הוא היה בן, אח וחבר של כולנו במגדל העמק. צעיר מלא חיים שנקטף בטרם עת. אני מכיר את משפחתו ואת כאבם העצום, ואני רוצה לחבק אותם בשם כל התושבים. תומר הגן עלינו בגופו, ואנחנו נזכור אותו תמיד בזכות גבורתו וטוב ליבו. יהי זכרו ברוך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News