דיווח בטלגרף הבריטי: התקיפות האוויריות של צה"ל בתימן, עליהן דווח הבוקר (ראשון), כוונו נגד תחנת כוח שבה התכנסו מנהיגי ארגון הטרור החות'י.
ערוץ הטלוויזיה המופעל על ידי החות'ים דיווח על פיצוצים בתחנת הכוח חאיז הסמוכה לצנעא, אך לא האשים את ישראל בביצוע התקיפה. צה"ל מסר כי תקף תשתית אנרגיה השייכת למורדים החות'ים, ואישר כי ישראל תקפה מטרות טרור בעומק תימן.

בישראל מאשרים: צה"ל תקף מטרות בעומק תימן | צפו
דיווחים מקומיים מצביעים על כך שמנהיגי החות'ים היו בתוך חדר הבקרה של המפעל בעת פגיעת הטילים. כתוצאה מההתקפה נקטעה אספקת החשמל ופרצה אש.
מצה"ל נמסר כי התקיפות בוצעו בתגובה לתקיפות חוזרות של החות'ים נגד מדינת ישראל: "שלטון הטרור החות'י פועל בהכוונה של המשטר האיראני על מנת לפגוע במדינת ישראל ובנות בריתה. שלטון הטרור מנצל את המרחב הימי עבור הפעלת הכוח ופעילות טרור נגד מעבר וסחר במרחב השיט העולמי".
