במהלך הריאיון בתוכנית "על הבוקר", עודד מנשה הציג לקרין גרין, ראש מועצת קדימה-צורן, את כל האמת בפרצוף על המחאה: "תסבירי לי בשביל מי אתם מפגינים?! האם ההפגנה נועדה להחזרת חטופים או לעניינים פוליטיים? זה שתעצרו את הכבישים, שנהיה תקועים בפקקים ואנשים יכעסו ויתעצבנו – זו הדרך לשכנע את העם לתמוך בהשבת החטופים?!"
"דיברנו עם בועז מירן, אחיו של עמרי החטוף בעזה, הוא אומר – אני נגד ההפגנה הזאת, זה לא מקדם את אח שלי, אני לא רוצה שתפגינו", הסביר מנשה, "דיברנו עם צביקה מור, הבן שלו חי בעזה, והוא אומר – אתם רק עושים נזק ואתם מרחיקים אותי מלראות את בני כמה שיותר מהר. תסבירו לי בשביל מי אתם עושים את זה".

גרין הבהירה כי "אנחנו עושים הזדהות, לא הפגנה. אני חושבת שכל מי שהולך עם חולצה צהובה, דיסקית, סמל, תג, הולך למשפחות ונותן להם חיבוק, מחזק אותם – כל פעולה כזאת חשובה. ואני מזמינה את האנשים לבוא אלינו ולקחת חלק".
"זה תירוצים שהם לא עוברים", השיב מנשה, "אם הדבר הזה נותן לחמאס כוח להחזיק את החטופים ומרחיק את העסקה, אז מה תעזור ההזדהות הזאת אם האנשים האלה לא יחזרו הביתה? מה זה עוזר? למי זה עוזר? החמאס מוחא כפיים למה שאת מזדהה איתו. החמאס משדר את זה אצלו – הוא רואה בזה יתרון וניצחון".
