לאחר הדיווחים מתימן, צה"ל מאשר הבוקר (ראשון) כי ישראל תקפה מטרות טרור בעומק תימן במרחב עיר הבירה צנעא. מדובר בתקיפות שהתרחשו במרחק של כ-2,000 קילומטרים מישראל.
בין היתר, ישראל תקפה תשתיות אנרגיה ששימשו את ארגון הטרור החות'י. התקיפות בוצעו, כך לפי צה"ל, לנוכח תקיפות חוזרות של החות'ים נגד מדינת ישראל ואזרחיה, לרבות שיגורי טילי קרקע-קרקע וכלי טיס בלתי מאוישים לעבר שטח מדינה.
مشاهد للغارات الإسرائيلية التي استهدفت محطة حزيز الكهربائية جنوب #صنعاء اليمنية الخاضعة لسيطرة الحوثيين، وخروج منظومة الكهرباء عن الخدمة بالكامل.#اليمن #yemen pic.twitter.com/2VctvK9Jjz
— علي ناصر العولقي (@a_n_alawlaqi) August 17, 2025
מצה"ל נמסר כי "שלטון הטרור החות'י פועל בהכוונה של המשטר האיראני על מנת לפגוע במדינת ישראל ובנות בריתה. שלטון הטרור מנצל את המרחב הימי עבור הפעלת הכוח ופעילות טרור נגד מעבר וסחר במרחב השיט העולמי".
