בעקבות המחאה בקריאה להשבת חטופים המתקיימת הבוקר (ראשון), והדיווחים על העדרות משטרת ישראל מהמוקדים, כתבתנו לענייני משטרה מילן עמר מדווחת כי כבר בשעה 6:00 הוציאו במשטרה הודעה שהם ערוכים עם אלפי שוטרים בפריסה רחבה.
בפועל, קומץ שנמצא בכל צומת/כביש, הצליח לחסום בקלות. כרגע המשטרה לא פועלת כדי לפנות. החסימה החמורה ביותר – כביש 1, שם גם הציתו אש על הכביש. הכביש חסום לשני הכיוונים.
לפי עמר, או שבמשטרה לא העריכו את האירוע נכון או שפשוט הם רוצים לתת למפגינים את האפשרות ל"מחאה אפקטיבית" כפי שאמרה היועמ"שית.
בתוך כך, נכון לשעה 08:00 בבוקר להלן המיקומים בהם מתקיימות חסימות לסירוגין בעקבות ההפגנות:
כביש 1 מחלף לטרון
כביש 4 צומת רעננה מרכז
כביש 4 צומת פרדסיה
כביש 40 צומת ראם מסמיה
כביש 44 צומת נחשון
כביש 65 צומת מגידו
כביש 65 צומת מנשה
כביש 75 צומת נהלל
כביש 89 צומת כברי
כביש 443 צומת שילת
