בתוכנית "ישראל הבוקר" בהנחיית טל מאיר, התראיין היום (ראשון) יוני בן מנחם, מזרחן וחוקר בכיר במרכז הירושלמי לענייני חוץ וביטחון,ונשאל: כיצד מתייחס ארגון הטרור חמאס למחאת השביתה בישראל?
"ההתבטאויות והעצרת הגדולה מתפרשת בעיני החמאס כניצחון גדול", מסביר בן מנחם, "אחת המטרות שלהם היא ליצור שסע חברתי בישראל, והם מנפנפים בזה כהישג גדול שלהם".
"מי שמהדהד את ה'הצלחה' שלהם במלחמה, זה ערוץ השופר של האחים המוסלמים והחמאס – אלג'זירה, והם יעשו כל היום הזה שידורים חיים ויעשו מטעמים ממופעי ההזדהות האלה", המשיך החוקר, "זה דבר שלא משרת את האינטרס שלנו, והחמאס מנצל את זה ויגביר את הלוחמה הפסיכולוגית נגדנו כדי להשיג אירועים נוספים כאלו".
