אישה כבת 23 נורתה הערב (שבת) למוות בכפר ג'יסר א-זרקא. כוחות רפואה שהוזעקו למקום מצאו אותה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופה.
החובשים של מד״א העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה, ופינו אותה לבית החולים הלל יפה בחדרה – שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
שוטרי תחנת ג'יסר א-זרקא, יחד עם כוחות מחוז חוף, פתחו מיד בחקירת נסיבות האירוע. בזירה מתבצעות פעולות איסוף ממצאים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי, ובמקביל נפרסו מחסומים והחלו סריקות נרחבות לאיתור חשודים. במשטרה ציינו כי הרקע לאירוע פלילי, והחקירה נמשכת.
