אישה כבת 23 נפצעה הערב (שבת) באורח אנוש באירוע ירי בכפר ג'סר א' זרקא, כוחות הרפואה ביצעו פעולות החייאה בשטח ופינו את הפצועה לבית החולים הלל יפה בחדרה.
החובשים במד"א מוחמד גרבאן ובנימין מגוז סיפרו: "הפצועה שכבה ברחוב כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה אנוש"
שוטרי תחנת ג'סר א' זרקא פתחו לפני זמן קצר בחקירה אודות האירוע. השוטרים שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח החלו באיסוף ממצאים יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי ומבצעים מחסומים וסריקות לאיתור חשודים במסגרת החקירה שנפתחה. הרקע לאירוע בבדיקה.
