הלחימה בלבנון: אתמול (שישי) צה"ל הודיע כי כוחותינו תקפו מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון.

בהודעה המלאה של דובר צה"ל נכתב: "צה״ל תקף תשתיות צבאיות באתר של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון צה״ל תקף לפני זמן קצר, באמצעות מטוסי קרב של חיל האוויר, תשתית צבאית ותשתית תת קרקעית באתר של ארגון הטרור חיזבאללה, בהם זוהתה פעילות צבאית במרחב רכס הבופור שבדרום לבנון.
קיום האתר והפעילות בו מהווים הפרה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל".
