ראש ממשלת לבנון, נוואף סלאם, הגיב היום (שישי) לאיומים שהשמיע מוקדם יותר הבוקר מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, שהתייחס להחלטת הממשלה לפרק את הארגון מנשקו. קאסם הזהיר את הממשלה מפני עימות ואמר: "לא יהיו חיים בלבנון".

"מוכנים להילחם": האיום של מזכ"ל חיזבאללה על ממשלת לבנון
סלאם כינה את דבריו של מזכ"ל חיזבאללה "בלתי מקובלים" והדגיש כי מדובר באיום סמוי במלחמת אזרחים. בראיון לעיתון "אשרק אל-אווסט" אמר: "אף מפלגה בלבנון אינה מורשית לשאת נשק מחוץ למסגרת המדינה הלבנונית. איש בלבנון כיום אינו רוצה מלחמת אזרחים, ואיומים והפחדות אינם מקובלים כלל".
ראש הממשלה הבהיר כי ההחלטות של ממשלתו הן "לבנוניות לחלוטין, מתקבלות על ידי מועצת השרים שלנו, ואף אחד לא מכתיב לנו אותן", ודחה את טענות קאסם לפיהן מדובר בהחלטה אמריקאית-ישראלית.

בנוגע לפירוק חיזבאללה מנשקו, סלאם ציין: "אף צד בלבנון אינו מורשה לשאת נשק חוץ מהמדינה. איש לא ביקש למסור את נשק חיזבאללה לאויב הישראלי, כפי שחלק רומזים. במקום זאת, הם מתבקשים למסור את נשק חיזבאללה לצבא לבנון, שאנו מסרבים להטיל ספק בפטריוטיות שלו", כשהוא מדגיש: "היזהרו מפעולות חסרות אחריות שמעודדות סכסוכים!"
