ממשיכים בפעילות: כוחותינו חיסלו בשבת האחרונה בחאן יונס את נאצר מוסא, מחבל מרכזי בחטיבת רפיח של ארגון הטרור הרצחני חמאס, ששימש כראש מחלקת הבקרה הצבאית של החטיבה.
מוסא, ממקורביו של מפקד חטיבת רפיח לשעבר מוחמד שבאנה שחוסל במאי 2025, היה אחראי על כשירות ואימוני המחבלים בחטיבה, ותכנן פעולות טרור נגד לוחמינו ונגד אזרחי ישראל.

בעבר שימש בתפקידים בכירים נוספים, בהם אחראי המודיעין הצבאי ואחראי מערך התצפיות של החטיבה. במערכת הביטחון מציינים כי חיסולו מהווה מכה קשה ליכולות חמאס בדרום הרצועה ומעמיק את הפגיעה במערך ההכשרה והפיקוד של חטיבת רפיח.
בתוך כך, אתמול תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מבנה של ארגוני הטרור בחאן יונס, שבו אוחסנו רקטות שיועדו לשיגור לעבר מדינת ישראל וכוחות צה"ל. התקיפה בוצעה כחלק מהמשך הפגיעה במערך הירי של חמאס וארגוני הטרור ברצועה.

במקביל, כוחותינו ממשיכים בפעילות נרחבת בכל רחבי הרצועה. בין היתר בעיר חאן יונס, שם איתרו הכוחות והשמידו מבנה טרור וחיסלו חוליות מחבלים בזירה. בנוסף, השמידו לוחמינו עשרות תשתיות צבאיות של חמאס.
