מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גולן חילצו הלילה (חמישי) קבוצה של 17 מטיילים מאזור המרכז, שנתקעה בזמן החשכה, ללא מים, לבוש מתאים ופנסים, בנחל הג'ילבון.
לדברי המטיילים, הם יצאו לטייל כשעתיים לפני רדת החשיכה, תוך שהם חולפים על פני שלט המציין שהשמורה סגורה.
לאחר תשאול טלפוני שביצעו אנשי צוות האיתור של היחידה, המחלצים נכנסו לשטח השמורה עם רכבי שטח מצוידים בכמויות גדולות של מים. משחברו המחלצים לקבוצה, הסיעו אותם לחניון משם התפנו באופן עצמאי.
