accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: חדשות 14

בכיר במשק הישראלי התנצל על השביתה בזמן הרפורמה: "הטעו אותי"

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כ אב ה'תשפה (14.08.25)

56

13

like

3

dislike

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, שוחח עם צוות "הפטריוטים" והביע צער על החלטתו לשבות בתקופת הרפורמה: "אני מצטער, הטעו אותי" • עידן טען כי לא תתקיים שביתה ביום ראשון הקרוב ואמר: "עשינו פעם אחת, קיבלנו צו מבית המשפט שאוסר עלינו להשבית"


פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה התארח הערב (חמישי) בתוכנית "הפטריוטים", והביע צער על החלטתו לשבות בתקופת הרפורמה. לדבריו, הטעו אותו: "אין ספק, אם הייתי יודע שזה יום שלם, לא הייתי נותן יד לזה".

"כולנו זוכרים את האירוע, כשאתה לוקח את המיקרופון בתקופה של הרפורמה, ואתה אומר שלא יהיו טיסות ולא יהיו המראות. אתה מצטער על זה?", שאל המגיש ינון מגל את עידן.

maximize-image
images-count1+
המחאה בקפלן, ארכיון | צילום: ג'מאל עוואד, פלאש 90

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה ענה: "אני מצטער, כי אני אומר לך, הטעו אותי ואמרו לי מההתחלה, זה בתיאום עם ראש הממשלה, זה עניין של שעה – שעה וחצי, ראש הממשלה עושה מסיבת עיתונאים וחוזרים לעבודה. אין ספק, אם הייתי יודע שזה יום שלם, לא הייתי נותן יד לזה".

"מה זה עשה לך האירוע הזה?", שאל מגל. ועידן השיב: "מה עשה לי? עשה לי שכביכול תמיד צריך להיות מוכנים ולבדוק ולעשות שיעורי בית, ולא לשלוף ברגע אחד לסגור את המדינה. ספגתי הרבה, וזה מגיע לי את זה".

maximize-image
images-count1+
ארכיון | צילום: פלאש 90

באשר לשביתה המתוכננת ביום ראשון אמר עידן: "לא, תהיה שביתה ביום ראשון. אני חושב שיושב ראש ההסתדרות קיבל החלטה נכונה. הוא לא יכול להצטרף לשביתה. גם יש לנו פסק דין של בית המשפט שאוסר עלינו להשבית, כי זה בעצם החליט שזה שביתה פוליטית.

"אנחנו מזדהים עם החטופים ועם משפחות החטופים, אבל לא נוכל להצטרף לשביתה. עשינו פעם אחת, קיבלנו צו מבית המשפט שאוסר עלינו להשבית. אז אנחנו מזדהים. ואז אני אומר, אם יש כאלה עובדים שבכל זאת רוצים להזדהות וללכת להפגנות או לשבות, אני לא רואה בזה שום פסילה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News