השבוע נחשפנו כולנו לתמונות המזעזעות על אבני הכותל המערבי – "יש רעב בעזה" – כך רוסס בגרפיטי אדום על אבני הקודש האלה, שראו בזמן חורבן הבית מהו רעב. כמו שכתוב במגילת איכה "ידי נשים רחמניות בשלו ילדיהן".
כמובן שמהר מאוד פוליטיקאים משמאל גינו את המעשה המתועב הזה, וכמובן שבית המשפט שחרר את החשוד למעצר בית על רקע נפשי. במשך השנים בכל פעם שהבענו ביקורות על מדיניות השמאל התיכו בנו – "זו היא הסתה, אף פעם לא תדע אם יש איזה משוגע בבית שיקח אקדח ויעשה מעשה". בכך הם השתיקו כל ביקורות.
שכחו מה זה להיות יהודים.
האבנים העתיקות האלה, שספוגות בהיסטוריה הארוכה של עמנו, היסטוריה של בניין, חורבן, דם, רדיפות ושואה, ושוב בניין ותקומה. מי שמסוגל לטמא אותן בעלילות דם אנטישמיות חולניות שכח מה זה להיות יהודי.
אני קורא למשטרת ישראל להפוך כל אבן כדי למצוא את מי שהרשו עצמם… pic.twitter.com/89m2gf5HJi
— בצלאל סמוטריץ' (@bezalelsm) August 11, 2025
אבל הנה קם משוגע אחד, ששמע את יונית לוי באמרה שיש פה בעיה ערכית עם הרעב בעזה, ששמע את ערד ניר אומר שעזה הופכת למחנה ריכוז והמשוגע הזה – לקח גרפיטי ועשה מעשה.
שבוע שעבר הוארך מעצרה של משוגעת נוספת שבקשה לקנות RPG ולרצוח את ראש הממשלה, גם המשוגעת הזאת שמעה את חבריה למחאות קוראים לראש הממשלה בוגד ומאחלים למותו.
אני לא נביא ולא בן נביא, אבל יגיע היום שיבוא המשוגע התורן, שלא יסתפק בגרפיטי אלא באמת יעשה מעשה, ואתם אל תגידו "לא ידענו" – הכתובת הייתה על הקיר.
