אביעד גזבר, רב סרן במילואים בחטיבת גבעתי, שלח במהלך ריאיון שקיים היום (חמישי) בתוכנית יומן צהריים מסר לעם בישראל והבהיר: "נמשיך כמה זמן שזה ייקח, עד הסוף, עד הניצחון".
גזבר סיפר כי הלוחמים בחטיבת גבעתי "טורפים משימה אחר משימה" והעיד בגאווה כי העיירה בית חאנון הושמדה: "אין שם לא למעלה, לא למטה, אין שם כלום. כל תשתיות הטרור, הכול הכול הכול – גמור וסגור".

"אנחנו מוכנים לכל תרחיש. המשמעות, המטרה, היא ברורה לכולם, היא כל הזמן עומדת לנגד עינינו, והיא גם מוגדרת על-ידי המפקדים שלנו", אמר המפקד, "מחזירים את החטופים, ממוטטים את ה'חמאס' ומנצחים את המלחמה הזאת.
גזבר נשאל על ידי המגיש עידו טאובר מה המסר שלו לחלקים בעם שאומרים כי הם עייפים ממלחמות וצריך לסיים את הלחימה ברצועת. הרב סרן במילואים ענה בצורה שלא משתמעת לשני פנים: "פשוט תסתמו את הפה. יש מקצוענים, יש לנו ממשלה, יש גם קואליציה, יש גם אופוזיציה, יש רמטכ״ל, יש אלופים, יש מפקדים. הם מקצוענים. למרות שאתם חושבים לפעמים שלא, תאמינו לעצמכם ולנפש הפנימית שלכם שהם מקצוענים".
הרב סרן במילואים המשיך: "אף אחד לא רוצה לעצור, אף אחד לא רוצה להפסיד. כשהם מתמהמהים, כשהם מסתכלים ימינה, שמאלה, כשהם חושבים האם להמשיך, האם לקחת אחורה, האם לחכות – הם לא עושים את זה בשביל עצמם. אני לא תמים, אני לא טיפש, אני פשוט יהודי, ובאמת אוהב את עם ישראל. תסתכלו שנייה, תחשבו על עצמכם מה הייתם עושים. תשבו במזגן, תנו לעבוד. אף אחד פה לא משחק משחקים. כמה זמן שזה ייקח עד הסוף, עד הניצחון".
הריאיון המלא בנגן הוידאו בראשית הכתבה
