אירוע חריג: שוטרים פרצו הבוקר (חמישי) לבית הרב דוב ליאור בירושלים, ועצרו שניים מנכדיו ששהו בדירה, אחד מהם כבן 12 בלבד. השניים נלקחו לתחנת המשטרה בחשד שזרקו בלוני מים וחפצים מהמרפסת.
לדברי המשפחה, "השוטרים נכנסו לדירת הרב בפראות, ללא צו, והתהגו בצורה לא הולמת ולא יפה לרבנית ולילדים ששהו בדירה, וכל זה אולי בעקבות מעשה קונדס של ילדים שזרקו בלוני מים מהמרפסת".

מהמשטרה נמסר: "בשעות הבוקר, התקבל דיווח במוקד המשטרה על ידי עובר אורח, אודות השלכת חפצים מחצר בית לעבר כלי רכב הנוסעים בכביש הסמוך בשכונת א-טור בירושלים ובכך סיכנו את משתמשי הדרך".
לדבריהם, "עם קבלת הדיווח, תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים הבחינו במעשה והכווינו את כוחות המשטרה מתחנת שלם למקום. השוטרים שהגיעו למקום, עיכבו שני חשודים במעשה (12,19) והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".
