הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט כתב אישום חמור נגד אור לוי בן ה-31 תושב אזור, בחשד שהחזיק והסתיר בדירה ששכר בפתח תקווה כמות עצומה של סמים מסוכנים מסוג קנאביס במשקל כולל של כ-30 קילוגרמים. הנאשם נעצר במקום, והדיון בעניינו צפוי להתקיים בימים הקרובים.
לתדהמת השוטרים שנכנסו לדירה, נמצא עשרות שקיות וקופסאות פלסטיק אטומות שכל אחת מהן הכילה כמויות גדולות של קנאביס. במהלך החיפוש בחדר הראשון נמצאו 13.6575 קילוגרמים של קנאביס, מחולקים לשקיות ולקופסאות, ובחדר השני נמצאו 16.30738 קילוגרמים נוספים, גם הם מחולקים.

לטענת הפרקליטות, היקף התפיסה אינו מתאים לשימוש עצמי, אלא מצביע בבירור על פעילות מאורגנת והכוונה להפיץ את הסמים לשוק הרחב. מעבר להחזקת הסם, בדירה נמצאו גם כלים וחומרי אריזה המשמשים להכנת מנות שיווק והפצה החל משקיות קטנות, דרך מאזניים דיגיטליים ועד ציוד לאטימה. ממצאים אלו, כך נטען, מחזקים את התמונה שלפיה מדובר בפעילות עסקית פלילית לכל דבר.
