השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס אמש (רביעי) בריאיון בפטריוטים למחלוקות בין הרמטכ"ל אייל זמיר לדרג המדיני על רקע הפרסומים של כוורת אנשי השמאל איתם הוא מתייעץ וטען כי זמיר צריך "לזרוק אותם, או שביבי צריך להגיד לו תודה ושלום".
בן גביר הביא דוגמה להמחשה מעבר לים: "היית מעלה על דעתך את דונלד טראמפ, שמישהו מאצלו, מהצבא או לא יודע איפה, היה אומר 'סליחה, אני לא מבצע' – באותו רגע, שלום והביתה".

בנוסף, השר הסביר כי למרות שנוטים לחשוב כי הוא ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסכימים על הכל – יש ביניהם מחלוקות: "אבל בצלאל הוא אידיאולוג ואיש ימין. יש מחלוקת איתו בנושא הזה, כי אני בעד לכבוש ובעד לפנות – זו ההחלטה שהתקבלה. הרמטכ״ל צריך לבצע את זה, וביבי, אני מקווה שלא יעצור באמצע".
