הם בחרו לבלות את חופשת הקיץ שלהם לא בחוף הים – אלא במכינה קדם-צבאית צה"לית חדשה, ראשונה מסוגה, בשיתוף משרד הביטחון, משרד החינוך והסוכנות היהודית.
כאן, בלב עיר הבירה, הם שיפרו את הנתונים האישיים, עבדו על כושר, על משמעת, ובעיקר – על עצמם. הם הגיעו עם חלומות, חלקם גם עם חששות. אבל את השינוי ראו היטב יום אחרי יום.
קוראים להם "דור הטיקטוק", מפקפקים בערכים אותם הם נושאים, יש מי שמגדיל ואף קורא להם פראיירים – אך לנערים האלו יש תשובה חד ערכית.
בעוד כשנה, הם יעמדו בשערי הבקו"ם, הם יישאו איתם את שלושת השבועות האלו – ואת מה שלמדו על עצמם, על חברות, ועל אהבת הארץ.
