הטרור ביהודה ושומרון לא פוסק: עשרות פורעים ערבים יידו היום (רביעי) אבנים לעבר יהודים בחווה סמוכה לדומא, שניים מהם נפצעו בראשם. במקביל, הפורעים הציתו צמיגים באזור.
בתוך כך, אחד מהמחבלים ניסה לחטוף נשק לתושב החווה, שהגיב בירי. בעל החווה ומפעיל באגר נפצעו ופונו באמבולנס לבית החולים.
בתוך כך, אתמול תת-גונדר יוסף כניפס, סגן מפקד מחוז מרכז בשירות בתי הסוהר, התריע כי מאז ה-7 באוקטובר מתמודד שב"ס עם אתגרי ביטחון חריגים, בראשם כליאתם של כ-2,000 מחבלים המרצים עונשי מאסר עולם כפול.
לדבריו, על פי הערכות מודיעיניות המתקבלות מדי שבוע, האסירים הביטחוניים הללו "ממתינים לאירוע קיצון במטרה ליצור היפוך מצב". הדברים נאמרו במהלך סיור יו"ר הוועדה לעובדים זרים בבית הסוהר גבעון.
