הולכת רגל נפגעה הערב (שלישי) מרכב בכביש 40 סמוך לנווה ירק. חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו על אישה בשנות ה-40 עם חבלה רב מערכתית, כאשר לאחר בדיקות רפואיות נאלצו לקבוע את מותה.
חובש מד"א שי כהן סיפר: "האישה שכבה בצומת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ובגופה חבלות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלה הייתה קטלנית ונאלצנו לקבוע את מותה".
