חברי מרכז מפלגת הליכוד יתכנסו מחר (רביעי) לאישור המיזוג עם סיעתו של שר החוץ גדעון סער, כאשר בקרב בכירים במפלגה הגדולה בישראל מביעים חשש מכוחו של סער – שצפוי לגדול בשל המיזוג ללא בחירות.
לקראת ועידת הליכוד שתתקיים ב-25 בנומבר השטח רועש וגועש. לפחות 25 אלף טפסים של מצטרפים ישנים וחדשים כאחד הוגשו בשבועות האחרונים למצודת זאב.

מחר בהתראה של יום, במרכז הליכוד היו אמורים לאשר את ההסכם שנחתם עם סער כשהצטרף לממשלה. אלא שבעקבות התנגדות של בכירים בליכוד שחוששים מכוחו של סער שיגדל על חשבונם ללא בחירות, המרכז יצביע מחר בהצבעה גלויה רק על הסכם המסגרת ולא על הסעיפים.
בין הסעיפים: 2,400 מתפקדים חדשים בעלי זכות הצבעה מיידית, 100 חברי מרכז שימשיכו לכהן גם במרכז הבא, הח"כים של סער יכהנו כחברי המזכירות, שריון לח"כ מטעמו עד המקום ה-15 וכדומה. בעוד כמה שבועות יצביעו על הסעיפים שדורשים את שינוי החוקה, זאת באופן חשאי.
