ח"כ ניסים ואטורי שיתף היום (שלישי) בריאיון לבועז גולן כי קרא לתת אלוף במילואים עופר וינטר להצטרף לשורות הליכוד: "הדבר הנכון לעשות הוא להגיע לליכוד ולא להתגלגל לכל מיני מקומות אחרים".
ואטורי הדגיש את רצונו לראות את וינטר בשורות המפלגה: "רוצים אותו, הנה אני קורא לו באופן רשמי להצטרף לליכוד", והפטיר ספק בהומור: "אם לא, אנחנו נשים אותו רמטכ"ל, זאת גם אופציה".

בתוך כך, לפני כשנה פרסם וינטר מאמר ביקורתי חסר תקדים ב"אתר מערכות", מכון הוצאה לאור ששייך לצה"ל, על הדרך בה מערכת הביטחון מנהלת את המערכה כנגד החמאס ברצועת עזה.
במכתבו, תיאר וינטר כי "לנגד עינינו מתנהלת כיום מלחמה שאינה צבאית רגילה, ובוודאי שאינה עימות מוגבל. לא מספיק להכות את גדודי חמאס מכות קשות, ואף לא לפרק את יכולותיו הצבאיות. לתוצאת המערכה השפעה ישירה על המהלכים בכל הגזרות האחרות. כך תשוקם רגל ההרתעה החסרה כרגע בביטחון הלאומי של ישראל".
