בימים האחרונים החל ניצב בדימוס עמי אשד לפתוח את הפה נגד משטרת ישראל בראיונות ופאנלים שונים. במשטרה הופתעו לגלות שאשד, מי שהוביל את מחוז תל אביב בשיאן של ההפגנות בקפלן ושלח את פקודיו לפזר את ההפגנות – מתנער מאחריות ומטיל אשמה על שוטרי השטח.
במשטרה זועמים על התנהלותו של אשד ואף ישנם שטוענים כי הראיונות האחרונים מהווים פלטפורמה ככל הנראה, לכניסתו של אשד לחיים הפוליטיים. "עמי אשד שנהנה ממחיאות הכפיים בקפלן, מתרברב כיום באולפנים ויוצא נגד הארגון בו צמח", מסרו במשטרה ל-C14, "לכל הפחות, היינו מצפים ממנו לשמור על ממלכתיות ולו רק כלפי שוטרי השטח".

עוד אמרו במשטרה: "עמי אשד היה מפקד המחוז ומתוקף תפקידו – שלח שוטרים לפנות מפגינים בקפלן. אשד מסיבותיו שלו, מוציא דיבת הארגון רעה, ודיבתם של שוטרים שעושים לילות כימים על מנת לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל. אשד טען טענות חסרות בסיס, פופוליסטיות וללא כל אסמכתא. מוטב שהיה בוחן את התנהלותו ברמה האישית קודם שמעביר ביקורת על השוטרים והארגון".
