סגן אלוף במילואים עמית יגור, לשעבר סגן ראש הזירה הפלשתינית התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון לטל מאיר לפרסום של כתבנו הלל ביטון רוזן, לפיו שר הביטחון יכנס את צמרת צה"ל כדי לקצר את הלו"ז לכיבוש העיר עזה: "זה לא כזה קרוב כמו שאנחנו נוטים לראות את זה".
"צריך לקצר את הזמנים ככל הניתן", הסביר סא"ל במיל' יגור, "צריך לעבוד על התודעה של חמאס ולייצר לו את הבקיעים הפנימיים שיכולים אולי אפילו לחסוך לנו את המאמץ הצבאי. תוכנית ההגליה מרצון, של לפחות הבכירים והמפקדים שנמצאים שם, שהוא גם אקט סמלי והוא גם אקט מעשי שצריך להתבצע, עד עכשיו לא יצקנו בזה פרטים".

יגור פירט: "לא דיברנו על מדינה או מדינות קולטות, לא דיברנו האם הם מקבלים איזשהו מענק להתאקלמות, אולי איזשהו אלמנט של תעסוקה – משהו שיראה להם שרגע, אולי יותר טוב בחוץ. אנחנו יודעים ש-50% מהאוכלוסייה בעזה מעוניינים בהגירה. אז בואו ניתן לזה רגע פנים ושם, כדי שתהיה ההתלבטות, ואז במקביל נראה שאנחנו מביאים להכרעת חמאס בקצב הרבה יותר מהיר".
