צעיר בן 18 נמשה הבוקר (שלישי) מהמים כשהוא מחוסר הכרה סמוך לחוף אולגה בחדרה, וזאת לאחר שככל הנראה טבע. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו במקום.
חובש בכיר במד"א, ירין חרבי, שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו לחוף חילצו אלינו צעיר כבן 18, לאחר שטבע וככל הנראה שהה במים זמן רב. התחלנו לבצע בדיקות רפואיות, והבחנו שהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובל מחבלות בגב ובפנים. לצערנו, הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
