שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס הלילה (בין שני לשלישי) לשורת המינויים של צה"ל, והודיע: "השיבוצים שקיים היום הרמטכ"ל נעשה בניגוד להנחיית שר הביטחון וללא תיאום והסכמה מוקדמת, ולכן אין בכוונת שר הביטחון לדון כלל במינויים ובשמות שפורסמו או לאשר אותם".
כ״ץ הוסיף כי בעקבות חוסר התיאום בין הצדדים, “הרמטכ״ל אייל זמיר יידרש לתיאום מוקדם עם שר הביטחון לצורך דיון במינויים אלה או אחרים בעתיד”.

כזכור, מוקדם יותר היום, דובר צה"ל פרסם שורת מינויים והעלאות בדרגה, בהם מפקדי אוגדות, ראשי חטיבות וקציני אגף – לצד קידום קצינים לדרגת תת־אלוף במגוון תחומי הפיקוד, ההדרכה, הטכנולוגיה והמודיעין.
בתוך כך, כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן פרסם כי בסביבת הרמטכ"ל טוענים שלא נהוג להתערב במינויי תתי-אלופים, ואילו בסביבת השר טוענים שהוא לא צריך ללמוד על מינויי בכירים מהתקשורת וכי אינו "חותמת גומי".
