ביום שישי האחרון (8.8.25) הגיעה מפגינה אל פתח ביתו של נציג הבעלים של ערוץ 14 והשחיתה במזיד את פני החומה בביתו. לדברי עו"ד עדי כרמלי, המייצג את נציג הבעלים, מדובר ב"חציית קו אדום" חמורה.
כזכור, לפני כחודשיים אירע מקרה דומה, במהלכו נעצר חשוד בריסוס גרפיטי מול הבית – אך שוחרר על ידי המשטרה.

כתובות נאצה רוססו מול בית נציג הבעלים של ערוץ 14
במכתב בהול שהעביר למפקד תחנת גלילות, דורש עו"ד כרמלי לפתוח בחקירה פלילית מקיפה, להרחיק את החשודה מהאזור, ולמצות עמה את הדין: "המשך המצב הנוכחי, בו העבריינים אינם חוששים להמשיך ולהטריד ואף להסלים, מעיד על אוזלת יד בטיפול ומעודד פגיעה נוספת".
לדבריו, מדובר בחלק משרשרת אירועים קודמים, בהם הפגנות יומיומיות רועשות, פרסומים מסיתים ברשתות החברתיות ואף אירוע תקיפה אלים במיוחד. "הגיעה העת שגורמי האכיפה יפעלו בתקיפות לעצור את ההידרדרות", הוסיף.
