סמל יהודה פרץ, בן 19 מהיישוב רתמים שבנגב, נהרג ביום שישי האחרון בתאונת דרכים בכביש 222, סמוך לביר הדאג'. פרץ, לוחם בחטיבת גולני, יצא מהבסיס בדרכו לחגיגות החינה עם ארוסתו – שהיו אמורות להתקיים הערב (ראשון) – והתנגש במעקה בטיחות. הוא סבל מחבלת ראש קשה ומותו נקבע בזירה.

פרץ היה פעיל במסגרות התנדבותיות, שימש מדריך בבני עקיבא והתנדב בארגון "השומר החדש". בקהילתו תיארו אותו כ"אדם אהוב ובולט". מהמועצה האזורית רמת הנגב נמסר כי ההלוויה תיערך ברתמים, וכי צוותי החירום מלווים את המשפחה. ראש המועצה, ערן דורון, אמר: "אנחנו מחבקים את בני המשפחה ונמשיך ללוותם בכל צורך".
במד"א מסרו כי החובשים והפראמדיקים שהגיעו למקום מצאו את פרץ מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה, ונאלצו לקבוע את מותו. דובר צה"ל ציין כי נפתחה חקירה משותפת של המשטרה והמשטרה הצבאית החוקרת לבירור נסיבות התאונה.
