accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

בניהם של השרים סמוטריץ' ואליהו התגייסו לחטיבת גבעתי

דביר כהן

דביר כהן

טז אב ה'תשפה (10.08.25)

31

1

like

0

dislike

בניהם של השרים בצלאל סמוטריץ' ועמיחי אליהו התגייסו לשירות צבאי בחטיבת גבעתי • סמוטריץ': "שהשם יצליח דרכם, ידבר שונאינו תחתיהם ויעטרם בכתר ישועה ובעטרת ניצחון" • אליהו: "מתפללים לשלום כל חיילינו ולניצחון מהיר וצודק במלחמה - הגיע הזמן לכבוש את עזה"


בניהם של השרים בצלאל סמוטריץ' והרב עמיחי אליהו התגייסו הבוקר (ראשון) לשירות צבאי בחטיבת גבעתי. השרים ומשפחתם ליוו בהתרגשות את הבנים לבקו"ם בתל השומר והביעו גאווה נוכח תחילת דרכם כלוחמים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כתב ברשת X על גיוס בנו, בניה: "אחרי ארבע שנות לימוד תורה בישיבת בית אל ובעיצומה של מלחמת הקיום שלנו, ליווינו הבוקר בהתרגשות את בניה לבקו״ם".

maximize-image
images-count1+
שר האוצר מברך את בנו בבקו"ם | צילום: עמוד ה-X של בצלאל סמוטריץ'

"בניה מתגייס לשירות קרבי בחטיבת גבעתי במסגרת הסדר ישיבות גבוהות ציוניות", הוסיף השר, "וכמו חבריו הרבים בני הציונות הדתית נושא בעול עם הציבור בשילוב ספרא וסיפא – לימוד תורה, הקמת משפחה, ומצוות השירות הצבאי לעזרת ישראל מיד צר".

סמוטריץ' סיכם: "ליבנו עם המתגייסים החדשים ועם לוחמי צה"ל ומפקדיו כולם, בתפילה שהשם יצליח דרכם, ידבר שונאינו תחתיהם ויעטרם בכתר ישועה ובעטרת ניצחון וישמור צאתם ובואם מעתה ועד עולם".

maximize-image
images-count1+
שר המורשת עם בנו בבקו"ם | צילום: עמוד ה-X של עמיחי אליהו

נווה, בנו של שר המורשת הרב עמיחי אליהו, התגייס הבוקר גם הוא לחטיבת גבעתי. השר אליהו אמר כי "זהו יום של גאווה גדולה אישי ומשפחתי אך גם לאומי. בני מצטרף היום לחזית, לצד חבריו, בתקופה שבה עם ישראל כולו נתון במערכה על חייו ועל עתידו".

"אנו מתפללים לשלום כל חיילינו ולניצחון מהיר וצודק במלחמה", הוסיף השר אליהו והדגיש כי: "הגיע הזמן לדבר פחות ולעשות יותר. הגיע הזמן לכבוש את עזה לאלתר".

עקבו אחרינו גם ב-Google News