accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בתוך כלוב ובתנאים ירודים: חיית הבר שאותרה בכפר הפלשתיני

דסק C14

דסק C14

טז אב ה'תשפה (10.08.25)

3

3

like

0

dislike

חיית בת שהוחזקה בניגוד לחוק בכפר יטא שבדרום הר חברון אותרה וחולצה ע"י לוחמי מג"ב • הכוחות פשטו על הבית בליווי פקחים מרשות הטבע והגנים ושברו את המנעולים של הכלוב שבו הוחזקה החיה • החיה הועברה להמשך טיפול רפואי • שני החשודים בהחזקתה נעצרו


צבי שהוחזק בניגוד לחוק בכפר יטא שבדרום הר חברון, חולץ במהלך סוף השבוע האחרון על ידי לוחמי מג"ב ואנשי רשות הטבע והגנים. הצבי הוחזק בתנאי מחייה ירודים, ולאחר החילוץ הועבר להמשך טיפול ווטרינרי. שני החשודים בהחזקת הצבי נעצרו.

החקירה נוהלה במג"ב דרום והשתתפו בה גם אנשי יחידת הרא"ה (העוסקת בסיכול ציד בלתי חוקי) של מחוז ש"י. כשהחקירה הגיעה לפסים מעשיים, פשטו הלוחמים על בית בכפר יטא, שם ע"פ החשד הוחזק הצבי, כאשר הם מלווים בפקחים מרשות הטבע והגנים.

 

maximize-image
הצבי, צילום: דוברות המשטרה

לאחר חיפוש קצר, הצבי אותר, הכוחות פרצו את הכלובים במטרה לשחרר את החיה, ונעזרו בווטרינר על מנת להעביר אותו לרשותם. הצבי הועבר להמשך טיפול ולביצוע בדיקות רפואיות מתוך מטרה להשיבו לטבע בעתיד. שני החשודים בהחזקת הצבי נעצרו והועברו להמשך חקירה ברשות הטבע והגנים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News