צבי שהוחזק בניגוד לחוק בכפר יטא שבדרום הר חברון, חולץ במהלך סוף השבוע האחרון על ידי לוחמי מג"ב ואנשי רשות הטבע והגנים. הצבי הוחזק בתנאי מחייה ירודים, ולאחר החילוץ הועבר להמשך טיפול ווטרינרי. שני החשודים בהחזקת הצבי נעצרו.
החקירה נוהלה במג"ב דרום והשתתפו בה גם אנשי יחידת הרא"ה (העוסקת בסיכול ציד בלתי חוקי) של מחוז ש"י. כשהחקירה הגיעה לפסים מעשיים, פשטו הלוחמים על בית בכפר יטא, שם ע"פ החשד הוחזק הצבי, כאשר הם מלווים בפקחים מרשות הטבע והגנים.

לאחר חיפוש קצר, הצבי אותר, הכוחות פרצו את הכלובים במטרה לשחרר את החיה, ונעזרו בווטרינר על מנת להעביר אותו לרשותם. הצבי הועבר להמשך טיפול ולביצוע בדיקות רפואיות מתוך מטרה להשיבו לטבע בעתיד. שני החשודים בהחזקת הצבי נעצרו והועברו להמשך חקירה ברשות הטבע והגנים.
