שלושה מפגיני שמאל פורעי חוק נעצרו הערב (מוצאי שבת) בתל אביב, לאחר שחסמו את נתיבי איילון למספר דקות. במהלך פינויים, המשטרה תפסה צמיג וחומרי בעירה שונים שיועדו להבערת מדורות על צירי הנסיעה. לאחר מכן, נתיבי איילון נפתחו לתנועה.
משטרת ישראל נערכה לקראת הפגנת השמאל בהתאם לתנאים שהציבה למארגנים. אך בתום המחאה, החלו חלק מהמפגינים בתהלוכה במרכז ת"א כאשר הם חוסמים צירים ומפרים את הסדר. קצין משטרה שליווה את התהלוכה, כרז למפגינים לחדול מעימותים עם שוטרים והפרות הסדר, לאחר שהכריז על הפגנה בלתי חוקית.

למרות הניסיונות של המשטרה למנוע את הפגיעה בחופש התנועה, ירדו קומץ מפגינים פורעי חוק לנתיבי איילון וחסמו את הכביש, תוך סיכון חיי אדם בזמן שתנועת כלי רכב נוסעת על הכביש במהירות גבוהה.
תגובה מהירה של השוטרים הובילה לפינוי פורעי החוק תוך דקות ספורות והכביש נפתח מחדש לתנועת כלי הרכב. במהלך פעילות המשטרה נעצרו כאמור 3 מפירי סדר ונתפסו חומרי בעירה שיועדו להצתת מדורות בצירים ראשיים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה אבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת קיומה של מחאה כל עוד היא מתקיימת במסגרת החוק. יחד עם זאת, המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה, וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור".
