גבר כבן 40 נעקץ הבוקר (שבת) ככל הנראה מדג זהרון – דג ארסי ומסוכן – בזמן שגלש בים סמוך לחוף פלמחים. בשעה 11:26 התקבל דיווח במוקד החירום 101 של מד"א במרחב איילון, וצוות חובשים ופאראמדיקים הוזנק למקום.
הגבר נמצא במרפאת החוף כשהוא בהכרה מלאה, עם סימני עקיצה ביד ועם תגובה אלרגית. חובש שהיה במקום העניק לו טיפול ראשוני, ולאחר מכן הצוות של מד"א העניק לו טיפול רפואי תומך ופינה אותו במצב יציב לבית החולים שמיר אסף הרופא.

הפאראמדיקים של מד"א סער שי ואורי גבריאל סיפרו: "הגענו לחוף וראינו במרפאה גבר כבן 40 בהכרה מלאה עם סימני עקיצה ביד. חובש במקום התחיל להעניק לו עזרה ראשונה, סיפרו לנו שהוא נעקץ במים מדג זהרון – שהוא דג ארסי ומסוכן. הוא היה כאוב ועם סימני תגובה אלרגית. הענקנו לו טיפול רפואי תומך ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב".
